Sider

torsdag, september 29, 2011

Sånne ymse bilder

 Dette er en sånn rar monstermarkåmeormeting. SE den røde hornete dingsen foran på den! Eller er det bak??
Jeg får vel si at den var heldig at Rick dreit tre centimeter til venstre for den, for ellers hadde den vært begravd i dritt. Jeg var heldig at Rick dreit tre centimeter til venstre for den, for da fikk jeg sett den.
Aner jeg hva slags type det er? Nei. Bryr jeg meg? Nei. Den er (var) i alle fall fem centimeter lang (hadde ikke målbånd med meg på luftebikkjertur gitt) og scary. Urk! Men kul også.
Dette er et annet monster. Jeg ble med pappa på bobilmesse i år også, og vi gikk rundt og så på den ene bobilen større enn den andre. Monsterbiler! Pappa satte seg i førersetet på denne Frankia'n, og jeg måtte ta bilde!
Sånn utenom disse gedigne bilene så så vi på Camp-Let, på en liten Knaus (Schwalbennest), på T@b og på Solifer 366 MHE.
Hva jeg likte? Solifervogna passet meg og bilen min perfekt. Hadde jeg hatt større bil så hadde jeg sett på andre og større vogner, men Picassoen min kan ikke dra mer enn 850 kilo i totalvekt. Solifervogna gikk akkurat under der, og så er det en vinterisolert vogn også. Veldig hyggelig det også. Men det hjelper lite når jeg ikke får mannen der hjemme med på sigøynertilværelsen, så det ble med drømmene. Det er egentlig mulig at dette med hus på henger etter bilen er noe jeg aldri vil få realisert, men jeg kommer alltid til å like å se på det som er. Ny rapport følger vel til neste høst. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar