Sider

lørdag, september 04, 2010

Bobbelur gjør ting hun ikke har gjort før

I serien "Aktiviteter på rehab" har vi kommet til posten "Kanotur".

Det er nyttig å ha en av teamlederne i samme kano som meg. Jeg lærte noen kule triks for å styre - og det til tross for at jeg ikke har padlet siden vi var på leirskole utenfor Svolvær da vi gikk i syvende klasse.
Det som var så flott var at det var såpass enkelt å få til og det var i grunnen ikke så himla slitsomt heller.

Vi padlet litt på vannet, opp en elv, snudde og padlet til en flott strand. "Min" kano som ligger der med min jakke på seg. Det ble jo litt varmt i solskinnet, så jeg og ei av de andre på gruppa gikk bortover stranda uten sko og sokker. Bare føtter i varm sand fikk meg til å tenke på å ta en tur ut i vannet. Så det gjorde jeg. Jeg badet i 14 grader varmt vann.
Etter badet smakte det godt med varm kaffe før vi padlet tilbake og dro tilbake til senteret.

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar