Sider

lørdag, september 04, 2010

Morgensyn

Det er av og til veldig hyggelig å starte dagen med å gå tur.

I dag var det det vi gjorde, en av de andre i gruppa og meg. Vi skulle egentlig være med på gymtimen, men det så ut til å bli en overfylt gymsal, så vi valgte en annen løsning - ut på tur i det fantastisk flotte været.

Jeg tok med kameraet, og det var egentlig litt godt, for jeg så naturen rundt meg litt annerledes - på utkikk etter gode eller morsomme motiver.
Dette er en "stubbe" som har et levende tre som vokser opp. Fem avkappede stammer kunne vi telle - og så den ene som fremdeles var der.
Dette er stammen som ennå står igjen. Mosegrodd og fin. :)
Det har vært frost her i natt forresten. Ikke rart jeg syntes det var litt bitende med mine bare legger da vi la i vei. I og med at vi hadde litt høyt tempo (og ja, jeg har dårlig kondis altså...) så holdt vi varmen, og vi ble faktisk enda litt mer varme enn bare det å holde den... Vi ble "nå må jeg ta en dusj"-varme faktisk.

Høsten har kommet hit da. Bladene og plantene har begynt å miste grønnfargen sin, og de fargesprakende opplevelsene når vi går tur er bare noen få dager unna. Dette moltebladet er bare forsmaken.

Og alle vi to var enige om at det hadde vært en fin tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar