Sider

fredag, september 03, 2010

Takberøring

Det er mange aktiviteter vi skal ha vært innom i løpet av et slikt rehab-opphold som det jeg er på nå. Vi skal spinne, rulle pinne, strekke, danse, spille badminton, svømme, balansere og klatre.
Jeg har aldri vært i en klatrevegg før, så jeg var - i likhet med de andre i familien Rød - spent på hvordan dette kom til å gå.

Det gikk aldeles over all forventning. Den største overraskelsen var at jeg ble så høy og gira og fikk et slikt stort adrenalinkick av å nå toppen. Men skummelt? Nei. Jeg følte meg veldig trygg på sikringen. Jeg fikk testet den også, for jeg bommet på et grep passe langt nede, og hang dermed og dinglet etter en arm og tauet. Det var moro det - og en av de andre ble visst overrasket over at jeg så så avslappet ut i ansiktet. Jeg koste meg jo bare med det hele!

Om dette blir en aktivitet jeg gjør mer av, vet jeg ikke ennå. Men jeg klatret både den letteste og en middels vanskelig rute - og kicket var like stort begge gangene.

1 kommentar: