Sider

tirsdag, januar 01, 2008

Forsinket julekveldsbursdagsgave

Så har altså min bror fått sine siste bursdagsgaver. Han er jo et såkalt basusjern, og da er det alltid kinkig å klare å komme på både julegave og bursdagsgave. Men jeg har fiksa det i år også. ;)

Han fikk etterskuddsvis et par lester til - vist frem på bildet til venstre her.

Etter å ha sett noen andre strikke 'vridd' to rette, to vrange så fant jeg ut at det så morsomt ut - det måtte prøves. Som sagt så gjort - brors lestepar nr to har fått striper som vrir seg. Og jeg likte effekten, så det blir flere som strikkes på samme måte.

Han fikk også den mest vellykka strikkakurven.

Her er den demonstrert som nattlue. Om min bror tror jeg ikke vi skal si noe mer, bildet taler for seg selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar