Sider

torsdag, desember 27, 2007

Egenproduksjon til jul

Det ble ikke den store egenproduksjonen av julegaver i år. Jeg har laget noen spiralskjerf og sånn, men når det ikke er til begge - altså både han og henne i et par - da blir det så teit. Det får heller ligge til neste jul...
Men - jeg skulle nordover rett før jul og hadde drøyt to timer på tog, nesten to timer med fly pluss to timers bussreise. Da må man utnytte at det finnes strikkepinner i bambus (siden strikkepinner i metall blir konfiskert i sikkerhetskontrollen) og heller ta med seg nok garn slik at man holder seg engasjert.
Resultatet er et par lester som ble gitt til min bror i bursdagsgave. Han skulle egentlig hatt en større gave, men kofferten min var så sabla full - julegavene til resten av slekta tok opp så mye plass at jeg hadde knapt nok plass til et ekstra skift til meg selv. *sukk* Men - lestene ble ferdige de!

Og jeg fikk tid til mer mens jeg var nordpå:
Dette er julegaven til min guddatter. Som nå vel er for stor til å bli kalt det. Vel, siden hun er både guddatter og kusine så blir det julegave fra meg - og i år ble det lester. De passet i både størrelse og farge sa hun. Me verri happi :-D

(Og restene av brors gave får vente til jeg har overlevert det til'n.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar