Sider

torsdag, oktober 24, 2013

Produksjon

 Jeg har gjort litt ferdig, men som vanlig så er jeg ikke den kjappeste med å ta bilder av det jeg har gjort.
Vel, dette teppet er nokså nettopp ferdig. Nokså nøyaktig en uke siden jeg heklet siste masken og festet siste tråden. Her ligger det til blokking, og fargene er mye penere i virkeligheten enn hva de ble på bildet.
Teppet er ikke lenger i min eie, det ble pakket dagen etter og så gitt som bryllupspresang til et par venner av meg som giftet seg.

Sjalet ble ferdig rett etter sist jul. Og gitt i bursdagsgave nå i oktober. Det er bouclégarn av mohair, kjøpt på Telespinn i fjor høst. Av alt garnet jeg kjøpte der så er det dette som er blitt ferdig. Så langt. Jeg har en genser som jeg må rekke opp fordi den ble for stor, så det er ikke det at jeg ikke har GJORT noe med garnet. Bare ikke gjort meg ferdig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar