Sider

fredag, september 17, 2010

Bobbelur har feiret dag

 Mens jeg har vært på "husmorferie" har jeg altså hatt feiring av fødselsdag.
Når man er på et slikt sted som AiR, så blir alle forventninger og tanker om feiring lagt helt på hylla. Så i stedet feiret jeg dagen med knalltrening i bassenget (ble varm i kinnene til og med) og så en heftig runde gym der jeg ble svett og blaut.
Så for å runde det hele av så ble jeg med på topptur og gikk opp på Mjøltenuten sammen med åtte andre i gruppa mi. Herlig gjeng og fantastisk tur!

Da vi kom hjem skulle jeg liksom dusje og så spise middag. Men dusjingen kunne jeg vel vente med? For vi skulle ha en liten kveld sammen i gruppa siden vi skulle reise fra hverandre snart...
Jaja. Kunne vel vente med det til etterpå ja, ok... Så vi spiste middag - og det må jeg si var bursdagsmiddagen sin! Potetmos og blomkål/broccoli med ostesaus. Vegetarmiddag med andre ord. Til dessert - sjokoladepudding. Yuhuuuu! Not. Skikkelig skuff på skuff den maten altså!

Men stunden sammen etterpå ble mye bedre. For grunnen til det var visst egentlig at jeg hadde bursdag - og de hadde ordnet med kake og presang og bål og kaffe og... Bildet er fra kakeåpningen og utdeling av kakestykke til meg.
Det ble en utrolig hyggelig kveld. Jeg sa egentlig ikke så mye i løpet av denkvelden. Jeg tror jeg ble litt satt ut av det hele, og i tillegg hadde jeg fått litt av hvert å tenke på. ;-)

Kvelden ble avrundet med vannvolleyball (fullt basseng - ca 18-20 stk) og så tre timer (minst) med skravling i dagligstuen. Jeg har bursdag bare en gang i året, og oppholdet der er noe som ikke vil komme igjen så jeg nøt det jeg kunne.

Alt i alt hadde jeg en knallfin dag. Sliten og kjørt og full av inntrykk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar