Sider

torsdag, oktober 29, 2009

Lille Sorte Monster. Referat fra reservehjem, del 5

Lille Sorte er ikke så myk likevel. Hun er egentlig Lille Monster viser det seg. Like tøff i trynet som broren. Like rampete overfor Lørva. Og akkurat like flink til å smelte hjertene til de som ser henne som det Kiwi var/er.

Under er en video med Lørva og Lille Monster (LiMo). Ikke helt stødig kameraføring - helt min skyld det altså. Er pokker ikke lett å styre webcam med kabel og skulle se på skjermen i en retning og de to monstrene i en annen.



LiMo er veldig søt da. Sover i buret sitt på natten og det går greit. Bråker ikke så veldig mye på morgenen når jeg står opp - det er noen få hyl og så er det stille. Venter vel på at jeg skal bli ferdig med å kle på meg kanskje?
To uhell har det vært inne. Det ene fordi jeg skulle jo bare. Og så skulle jeg bare - før vi luftet i hagen. Det andre aner jeg ikke når skjedde. Sannsynligvis i går kveld det også.

1 kommentar:

  1. Det er hyggelig at det var futt i henne allikevel, ingen hund har det bra med for dårlig selvtillit. Så flott at du tar godt vare på lille monsteret, Bobbelur! :-)

    mvh oppdretteren.

    SvarSlett