Sider

fredag, august 29, 2008

Noe nytt, noe gammelt, noe ferdig

In English Please!

Kort oppdatering følger:

Lue og pulsvarmere er ferdig strikket, montert og vasket. Hverken lue eller pulsvarmer er veldig tette, men gurimalla så varme likevel!
Disse har jeg planer om skal ha et sjal i englemasker som følge. Ingen planer om mottaker/bruker ennå.

Nok et skjerf. Det tredje i rekken av typen My So Called Scarf. Kjapt og greit å strikke, og garnet (Schewe Modello Nuova) har ligget i lageret mitt et års tid eller mer. Kjøpt av Bortskjemten i Kiel - og jeg har brukt to (av fem) nøster på dette. Ingen mottaker planlagt.

Har jeg vist frem denne før?? Tror ikke det. Det skal bli en skilpadde til slutt. Jeg er ferdig med kroppen og skal begynne på bena. Det krever litt motivasjon for det er så få masker - og det skal strikkes rundt.
Her er prosjektet planlagt til en mottaker - jeg må bare finne litt mer motivasjon til å starte...

Og til slutt - nye lester. Rågjengere kaller jeg disse - for det opprinnelige mønsteret heter Jaywalkers. Strikkes i fabel. Og jeg har ikke kommet lenger enn dette. Dvs, nå er jeg kommet enda kortere, for jeg må opp i pinnestørrelse når jeg strikker mønster. De pinnene har jeg ikke lett opp ennå, så jeg er bare kommet til vrangborden jeg da. Jaja... Disse blir nok ferdige en gang de også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar