Sider

onsdag, juni 04, 2008

Oppmerksomheter fra andre

Jeg har fått to hyggelige utnevnelser - en fra Galadriel og og en fra Iryl.

Og så skal jeg liksom klare å vri hjernen min og komme på noen jeg mener har en så bra blogg at de fortjener en slik hyggelig utnevnelse... Hm...

Det er egentlig ikke vanskelig å komme på noen, men en ting er å begrense seg. En annen er vel at vedkommende ikke drukner i slike.



Det er mange som gjør dagen min bedre hver gang de skriver i bloggen sin. En av dem er Sita. Jeg har funnet ut at vi har nokså lik smak på en del ting, og det er alltid moro. I tillegg skriver hun utrolig morsomt og med et stort snev av selvironi på - me like!
En annen er faktisk min bror Bratman. Han har tatt opp modellflyging som hobby, og hobbyblogger er noe jeg liker å lese. Han kunne vel også vært nominert under Kreativ Blogger, siden han er særs kreativ i rapporteringen sin...

Jeg tror jeg må komme tilbake med oppdateringer for resten av nominasjonene - er mange jeg skulle tatt med som har 'invites only'-blogger. Og da er jo litt av poenget borte - er det ikke??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar