Sider

fredag, juni 06, 2008

Lester til jul

In English Please!


Da har jeg fått ferdig et prosjekt til jul - lestene som er planlagte som presanger er ferdige. Dette var de to siste.
Men det er nok ikke de siste jeg strikker i år, for jeg har mer enn nok Mor Aase-garn igjen, og jeg må jo ha noe å strikke i bilen. For det er i bilen disse er blitt strikket. Til og fra jobb. Mannen kjører seg selv til arbeid, jeg strikker og så overtar jeg rattet når han går ut av bilen. Veldig fin ordning synes jeg.

Det å strikke med Mor Aase er helt greit. Sånn rent bortsett fra at det blir jo litt kjedelige lester. Men som noen sa da jeg viste dem et bilde av noen andre raggsokker - sokker er noe man bare bruker, jeg har ikke sett poenget med fancy mønstre. Vel, jeg liker litt variasjon i det jeg strikker. De neste bilstrikkelestene kommer nok til å ha litt mønstre tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar