Sider

mandag, august 06, 2007

Nytt spiralisert

Dette har vært ferdig en stund. Jeg har tidligere sagt at det hørte til prosjekt 241207, meeeen serru... det ble gitt bort til min svigerinne. For en gangs skyld var det ferdig god tid i forveien. *hihi*

Siden svigerinne ikke tåler uekte metaller, så kunne jeg ikke lage et smykke til henne. Det fikk min andre svigerinne til bursdagen sin i fjor.

Jeg kunne heller ikke strikke noe i ull eller mohair til denne svigerinnen - med mindre det var sokker eller tøfler da - for hun klør slik av det.
Så da måtte det jo bli bomull da!

Og siden jeg ikke kan lage vanlig smykke til henne, ble heller skjerfet pyntet med perler. Litt av et styr altså, å tre så mange perler på før jeg begynte å hekle!! Men jeg lurer på om ikke det var like mye styr å stryke skjerfet... *sukk*

Det er to ulike farger på perlene, og jeg hadde 1 perle for hver tredje stav.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar