Sider

torsdag, november 16, 2006

Suksess!

Det er godt å se tilbake på noe man har gjort og se at det var bra. Jeg kan nå slå meg på brystet og erklære feiringen av min manns kommende runde år som en suksess. Maten var god, velkomstdrinken kunne jeg i alle fall drikke meg full på, folk koste seg og det var en god kveld.

Meny:
Velkomstdrink.
Forrett: Løkpai med timian og Jarlsbergost
Hovedrett: Viltgryte. Kokte poteter eller potetmos.
Dessert: Ispai.
Kakebord: Müslimuffins, muffins med skogsbæryoghurt, Verdens Beste (med litt mislykket marengs på toppen, men veldig god likevel)
Snacks: Gulrøtter, selleri og blomkål med dip. Oppskåret frukt på fat.

Dessverre så var de aller fleste så mette når kaffen og kakene ble servert at de bare satt og småspiste. Ingen stor omsetning på hverken det ene eller det andre av kaker. Det gikk ikke så mye snacks heller - og jeg glemte helt å sette ut potetgullet!

Dagen var veldig hektisk, men jeg fikk masse igjen for å ha planlagt på forhånd. Det å skrive liste i en bok - gjerne delt inn i hva som skal gjøres på hvilken dag - er veldig nyttig, og jeg kommer til å bruke samme metode senere.

2 kommentarer:

  1. Grattis med vellykket feiring :-) Morsomt når man lykkes, sant :-)

    SvarSlett
  2. Ekstremt god mat *S*

    Ble ALT for mett he he he he

    Kan vel si at det er første gang jeg har spist verdens beste og likt den, så fortsett sånn *ler*

    SvarSlett