Sider

mandag, juli 22, 2013

Hunder i Hønefoss

 Vi har vært en tur i Høneføss på besøk. Der var det varmt. Der var det veldig varmt. Der var det så varmt at jeg bare måtte ta Rick med meg ut i bassenget til Johansens prosjekter sånn at han fikk kjølt seg ned litt.

Bade er ikke kult iflg Rick. Dusje er gruselige greier, sølepytter helt forferdelig, og bade?!?!? Dette var faktisk første gangen - om vi ser bort fra da han plumpet uti ved et uhell for to år siden. (Samme bassenget da også.) Denne gangen giokk jeg rooooolig uti med han, holdt han godt slik at han skulle føle seg helt trygg og så var vi uti nokså lenge.
Og etter en times tid i sola - eller kanskje det ble halvannen time, hvem bryr seg egentlig? - gjentok jeg det hele.

Fra å være en superanspent liten tass til å være ørlittegranne avslappet og på grensen til å sovne i armene mine siste gang.

Johansens Prosjekter passer dyret til Bratlands familieblogg for tiden. Hun var veldig, veldig tufs. Ordentlig tufs. "Jeg skal bare legge meg litt her jeg. Sukk! Jeg har det jo så fælt. Sukk!"
Hvorfor hun hadde det så fælt? Løpetid. Og med tisper så nytter det ikke med sjokolade eller varmepute på magen. Det eneste som visst nyttet var å få ligge tett, tett inntil oss hele tiden.

Men ellers var det en fin helg! Det samme hadde Odin, om jeg skal tro rapportene jeg får. Han er på ferietur og får gå masse i fjellet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar