Sider

lørdag, september 10, 2011

Grønt fluff

 Jeg har strikket jakke. I sånn fluffegarn. Fasongen vises best på det nederste bildet, fargen vises best på det øverste.

Oppskriften er fra Drops Design (88-12) og garnet er Vienna.

Varm, varm, varm jakke. Jeg hadde den på meg da jeg var innom hundeutstilling forrige helg for å vise Rick frem til oppdretteren. Inntrykket jeg gav der jeg kom med Rick og denne var sånn typ Frognerdame. Sa oppdretteren. Disse Frognerdamene har sånne lodne klær og en liten firbent sak på armen. Iflg oppdretter. Ja-ja...

Rick blir ikke båret rundt på armen i tide og utide, og i alle fall ikke når jeg har på meg denne jakken. Da smelter jeg!
Jakken er forøvrig strikket på pinne 12. Gedigne pinner! Men gikk fort å strikke da - det skar'em ha. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar