Sider

fredag, mai 28, 2010

Deilig!

Da har innholdet på vår gårdsplass endret seg.

I stedet for en sølvfarget diger C5 og en liten snerten grønn Mazda så er det når en hvit snerten C3 og en litt større - men snerten - C3 Picasso.
Jeg har kjørt begge to. Faktisk var det jeg som hentet begge to. En i går og en i dag. Jeg vet ikke helt hvem jeg liker best å kjøre ennå, men i utgangspunktet er det nå sånn at den største - den er min. Den minste er Lurens. Rett og slett siden jeg er den som kjører med Odin, og han skal nå få være i bagasjerommet på den blå.

I går var det den hvite somfikk komme hjem. Dermed er det den jeg har testet mest siden jeg var på yoga i går kveld. Veldig hyggelig bekjentskap så langt.
Den blå er også et hyggelig bekjentskap. Begge har blåtann - en liten dingesbomsduppeditt jeg tror jeg allerede liker jæsklade godt.
Den hvite har Zenithrute - dvs at frontruta går langt opp - og bak. Jeg liker det og Luren hater det. Jeg liker også det faktum at jeg kan ta med meg musikk på en memorystick og det spilles av i bilen. Testet med MUSE sin memorystick som jeg fikk da jeg kjøpte Collectors Box - UTROLIG bra lyd! Jeg må teste med mer lyd etterhvert...

Alt i alt er det så langt en fornøyd Bobbelur som nå har to klin nye biler i innkjørselen.

2 kommentarer:

  1. One small step for man, one Giant step for Bakkens!

    Vi gratulerer så meget.

    SvarSlett
  2. 2 splitter nye på en gang....Respect!
    Skynd dere hit til Hønefoss så ser vi hvor mye plank og murstein det er plass til i hver av dem....

    SvarSlett