Sider

tirsdag, september 01, 2009

Mere valpebilder


Men denne gangen er ikke Lørva med.
Stesønn og jeg var sist lørdag på besøk hos en venninne og så på valpene den eldste tispen hadde fått. Dette var mitt andre besøk for å være griffonvalpestativ, Stesønns første.

Det er ikke så lett å sitte der med favnen full av valp og så tenke at man ikke skal ha en slik en selv. Men det skal vi ikke. Griffoner er flotte og morsomme, men vi har Cairn hjemme og blir det flere hunder på oss så er det ny Cairn.
Dog må jeg jo bare vise frem grunnen til at jeg etter hvert satt der og var rimelig tissetrengt. Det er jo ikke bare-bare å legge fra seg et slikt lite nurk som sover så søtt og nusselig - med tungespissen ut!

Jeg var griffonstativ for i alt fire av de seks valpene, og det er et poeng med å dra dit - foruten å være på besøk hos en god venninne: Valpene trenger sosialiseringen med mennesker slik at de blir trygge hunder etter hvert som de vokser til. Alle disse valpene jeg har hatt i fanget/armene har slått seg fort til ro og lagt seg til å sove. Så langt har jeg oppfylt oppgaven venninnen min har 'pålagt meg'. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar