Sider

søndag, august 30, 2009

Ny hund



Stesønns mamma har... vel, investert er feil bruk av ord, men det er i alle fall kommet en valp inn i deres nye bolig. Stesønn visste ikke noe om dette - og ikke vi heller - da vi skulle dit i dag for å spise bursdagsmiddag (Stesønn har bursdag om kort tid) og inspisere den nye boligen. Lørva var med oss, for mamman hans er glad i hund og har pleid å spørre etter Lørva de gangene vi ikke har tatt henne med.
I det vi kommer ut av bilen mimehvisker hun om Lørva er vaksinert - fordi, ja... Jeg skjønte tegninga med en gang. Stesønn fikk ikke med seg noe, han bare fikk et skjerf over øynene og ble geleidet inn i stuen. Der i buret sitt satt en liten sjarmulldott. Jeg tror han sjarmerte oss alle sammen - meg, Stesønn helt klart, Lørva og Luren.



Disse videoene viser den nye valpen og Lørva i lek. Hun fikk gjennomgå en del av valpen (som forøvrig er en blandingshund, dels Cairn som vår, dels... og dels Papillon) og var veldig moden og rolig med den. Jeg var hyggelig overrasket over hvor fantastisk fint det gikk.
(Og den som såvidt skimtes i bakgrunnen med papirtørking på gulv, det er meg. Kaossjarmøren pissa... som god "tante" er jeg jo med p oppdragelsen når jeg er tilstede. Jupp.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar