Sider

søndag, mai 03, 2009

Hyggelige gleder

For et par uker siden var jeg på den lokale garnbutikken og kjøpte meg et par nøster med kos.
Jeg har strikket opp kosen, og det var virkelig kos. Jeg brukte to dager sånn ca innimellom all annen virksomhet i hjemmet. Hadde vel muligens brukt lenger tid hadde det ikke vært for at jeg måtte bare se hvordan neste fargeskifte kom til å bli. Og det neste. "SEEE her Luren - blir det ikke fint?" Akkurat som om han bryr seg... *snøft!* Vel, de så jo litt spennende ut den neste fargen inni nøstet der - strikke litt mer!
Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Fargeskiftene var flotte og de to nøstene gjorde seg godt sammen. Nå må jeg bare overbevise min kjære om at det er et slikt skjerf han vil ha og ikke et svart skjerf...
In English Please!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar