Sider

fredag, april 17, 2009

Hyggelig


Jeg må tilstå at jeg lenge ikke var så veldig fornøyd med den garnbutikken som er enklest tilgjengelig for meg. Men det har endret seg. Først fikk dem inn fantastiske strikkepinner fra Knit-Picks. Det neste er at jeg faktisk får den hjelpen jeg trenger når jeg er innom der. Mulig det har noe med at de har sett meg flere ganger?
I dag skulle jeg bare en kjappe mysetur innom for å se etter ensfarget sokkegarn. Men det ble ikke sokkegarn på meg i dag. Ikke i det hele tatt... For i hylla lå det Noro-nøster. Dette garnet jeg har hørt/lest så innmari mye om. Vidundergarnet Noro, liksom.
Så jeg spør en av de som jobber der om hva prisen er. "Åh! det er dyrt. Nå skal jeg jo ikke si det sånn da, men det ER jo det. Men fantastisk!" *ler* Så jeg fikk høre prisen. Likevel ble to nøster med meg hjem i dag, for jeg skal strikke Norostripete skjerf. *nemlig*
Og både ekspeditrisene og jeg var muntert enige om at av og til så er det veldig godt å kunne si at "Dette har jeg fortjent!" For det har jeg. Jeg har i en periode i år jobbet svært mye - og det blir mye jobb videre fremover også, så disse to nøstene har jeg ingen problemer med å bruke som belønning til meg selv.

Er det ikke hyggelig - både med gode garnbutikker, slike deilige farger og det å kunne virkelig unne seg litt luksus?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar