Sider

søndag, mars 15, 2009

Strozzi-test og annet dill


En eller annen anledning tidligere i år krevde en vinflaske - og dermed en vinveske. Jeg hadde ingen. Det kan ikke en dame i sin beste alder med strikkepinnene intakt og garnet parat være bekjent av, så det måtte ordnes opp i.

Garn hadde jeg her. Og så var det litt garn der. En film eller noen flere ble sett. Jeg sov littegranne. Jeg strikket. Jeg tovet. Vips så hadde jeg tre vinvesker ferdige!


Jeg er forresten medlem av et nettsted som heter Ravelry. De fleste kjenner vel til det stedet. Det som er så moro med slike nettsteder er at man ser så mye rart. Det er så utrolig mange strikke- og hekleoppskrifter rundt omkring på nett, og ikke alle av dem er like... pene.

Jeg var lenge skeptisk til å strikke smykker. Men etter å ha sett mange nok ganger på strozzi... rart med det - jeg måtte jo prøve likevel! Resultat?? Jeg lurer på hvilket garn jeg skal strikke mange slike i... Det var jo moro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar