Sider

mandag, mars 09, 2009

Liten vei-oppdatering


Dette er det jeg gjør daglig på tur til og/eller fra jobb. Strikker - på sjal, skjerf, lester eller tøfler. Et par ganger har jeg faktisk også strikket på votter.
Det er utrolig smart å alltid ha med seg et strikketøy i veska. Som f eks i dag da jeg skulle til kiropraktoren. (Jada - jeg har knerta ryggen! Jada - jeg klarte å gjøre det mens jeg måket snø! Jada - det var utrolig dumt å måke med spade så langt 'ned' at ryggen ble ekstra belastet! Og jada - jeg er driiiit lei snø!) Kiropraktoren var ørlittegrann forsinket, så jeg fikk strikket nesten en hel omgang før det ble min tur. Et pluss var det også at det ble en veldig hyggelig prat med en av de andre damene på venteværelset - tema ble jo strikking og pinnetyper. Hun hadde ikke sett trepinner før heller, så jeg måtte jo reklamere litt for både bambus- og Harmony-pinner. Pinnene jeg strikker med nå fikk jeg fra min kusine da jeg feiret rund dag.

Bildet er litt kjedelig i fargene, men det er samme skjerfet som jeg lurte litt på her. Jeg har bare lagt til flere rapporter slik at det blir litt bredere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar