Sider

mandag, februar 02, 2009

Grønt fra HappyKnitting.com

Det er ikke alle strikkemønstre jeg liker, og når det gjelder mønstre fra Happy Knitting så er det gjeldende i aller høyeste grad. Mulig det er fordi de alltid velger å strikke modellene sine i knalle farger - som jeg synes skriker litt vel mye - og jeg klarer ikke alltid å se forbi fargene.

Jeg valgte i alle fall å gi "Prinsesse helt sikker ikke" en sjanse. Det er jeg glad for. Lettstrikket og passe komplisert for tv-strikking, og så passet alt meg! Ja, bortsett fra luen da - den er litt stor. Jeg har ikke ennå bestemt meg for om jeg vil tove den litt eller ikke - det er kanskje greit å bruke den noen ganger før jeg bestemmer meg for å tove den. Men resten passet! Jeg liker at halsen er passe tight rundt min egen hals - da fryser jeg ikke der. Og vottene er laaange i skaftet og korte i hånden - veldig greit for da slipper jeg votter med flip-flop foran. Flotte til å kjøre bil med sånn sett. Ikke er de for brede heller - alt i alt passe votter til meg.
Alt er strikket i Hifa Trollgarn.

In English Please!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar