Sider

mandag, mars 17, 2008

Inspirert

Jeg er dessverre flinkere til å lese om hva andre gjør enn jeg er til å sette i gang sjøl. Bloggsurfing og oppskriftsamling og bladlesing gir meg mange ting jeg har lyst til å sette i gang med, men som jeg ikke helt får satt i gang med. Kanskje det hjelper på å offentliggjøre lista?

Ting jeg har lyst til å lage:
- et krus med gode ord som bare går rundt og rundt og rundt
- en ny veske av gamle jeans, strikkete deler til og med tøyblomster og veskepynt og stæsj til
- bokmerker a la iHanna
- en jakke fra kreative kvinner
- en strikkejakke fra Familien
- flere kurver av gammelt sengetøy
- duk, litt vanlig quilt, litt crazy quilt og litt slik som pink chalk
- et favicon
- etui/mappe til strikkepinner
- quiltebilde til å henge over senga
- quiltebilde til å henge i stua, bak høyttaler
- julepynt: strikket, heklet, sydd

1 kommentar:

  1. Ja, det är alltid mycket man vill göra eller hur? Alldeles för mycket egentligen, men det gäller bara att börja någonstans!

    Go girl!

    SvarSlett