Sider

mandag, mars 17, 2008

Besøkende og jubileum. Nytt virke

Jeg har forresten passert 10 000 som titter innom bloggen her. Jeg oppdaget det da tickeren stod på 10 006, og måtte ta en tur innom telleren for å se om jeg visste hvem det var som tippet det hele over til femsifret. *telle, telle, telle - hm... England?? Jammen - kan det være??*
Jeg tok en telefon. Og kom etter hvert frem til poenget: "jo, bruker du å titte innom bloggen min sånn ca på de tidene der?? Og serveren til jobben din er i England? Men vettu brorsan - da var du nr ti tusen innom bloggen min!! Jaha - og hva vil du ha da? Flere lester? Et skjerf? Javel - ja, vi får se..."

Jepp - brorsan Tittelale var den heldige! Så får vi se når jeg klarer å få fikset noe smart til han da. Jeg har noe i tankene - men som i forrige innlegg - det er ikke alltid like enkelt å få gjort alt man har lyst til.


Jeg har forresten toårsjubileum i dag. Det er to år siden første blogginnlegg i sneglehuset, og på det året har det blitt 350 innlegg. Tatt i betraktning livets mange nedturer i løpet av den tiden så må jeg si at det er ikke så verst.
I tillegg har jeg ikke gitt opp bloggen, eller latt være å skrive. Noen måneder har færre innlegg enn andre, det er så - men jeg holder nå på med mitt.

Og det bringer meg til dagens tredje tema - jeg har jo nok en gang skiftet jobb.
Jeg går nå inn i min tredje arbeidsuke der, og så langt møkktrives jeg. Ja, det gjør jeg virkelig. Jeg håper det fortsetter slik, og jeg håper jeg fortsatt slipper en del av de arbeidsoppgavene som var så drepende kjedelig i den forrige jobben. Det kan faktisk være at jeg får viljen min - og etter det året som har vært så er det faktisk utrolig deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar