Sider

lørdag, februar 16, 2008

Feriepussel

Vi skal i morgen tidlig ta fly til de sørligere breddegrader.
Og for å være beredt i tilfelle det blir utrolig kjedelig eller det blir regn eller jeg faller og brekker foten så må det være med noe feriepussel. Strikketøy er greit, men hva mer??

Jeg fant ut at dette var en ypperlig anledning til å prøve meg på stitchery. Så jeg har kjøpt inn lerret, brodergarn og mønster. Jeg fikk overført mønsteret til lerretet i går, jeg har pakket nåler, tråd og saks i en liten sypose og stoffet er pent foldet sammen og lagt oppi der også. Beskrivelsen er tatt med, så nå er alt klart. Jeg håper det blir et bra resultat.

2 kommentarer:

  1. God tur til "syden". Håper du får en fin ferie, Bobbelur. :klem: fra Vims

    SvarSlett
  2. Skal du til syden...heldigrisen! Håper du koser deg og broderer og drikker masse god vin, og spiser god mat og......nå er jeg misunnelig! Får trøste meg med strikketøyet, jeg da!!
    Faerytale-garn er bare nydelig, og så er det veldig drøyt! Gå i en garnbutikk og se på alle de flotte oppskriftene med Faerytale (DSA) Og kanskje du endelig kan strikke de et eget skjerf?
    Kos deg masse, du. Vi snakkes!

    SvarSlett