Sider

onsdag, februar 13, 2008

Ferdige lester

Jeg harstrikket ferdig, festet tråder, vasket og tørket og sendt av gårde to av de tre lesteparene på bildet her.
Det rosa paret og det grønne paret - begge i Mor Aase raggegarn - er sendt til nevø og niese som har hatt eller skal ha bursdag nylig/snart. Det syrlig grønne paret i midten ble til overs. Så jeg legger dem i esken for 'gaver ferdig produsert', selv om jeg ikke har noen mottager til dem ennå. Jeg mener - jeg har jo en nevø og to nieser til. Og en stesønn som kanskje plutselig blir invitert i en bursdag. *ler* Selv om jeg ikke tror han vil gi bort hjemmestrikkede raggsokker til klassekamerater i bursdagspresang.
Det kan jo også være at lestene finner et heeelt annet hjem - slikt er aldri godt å vite. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar