Sider

tirsdag, januar 29, 2008

Billedstreik

Jeg hadde store planer om å få tatt et bilde av soverommet og få lagt ut i bloggen i dag. Ikke at skapet er ferdig montert, men det er jo litt moro å ha noen bilder av før og etter.

Siden jeg aldri vet om det er batteri nok i digitalkameraet (som forøvrig er Lurens domene. Kameraet altså) så pleier jeg å bruke mobilkameraet mitt. Det gir nokså greie bilder - så lenge de ikke skal blåses opp.
Men mobilen min har begynt å streike. Ikke vil den gi fra seg noen ringelyd, ingen lyd kommer når jeg får sms og ikke vil den ta bilde lenger. Det er noe softwareproblematikk, men jeg er ikke helt sikker på hvordan løse det. Så jeg har begynt å se meg om etter ny mobil... Etter å ha tenkt gjennom hva jeg bruker mobilen til, så ser jeg at jeg har mest behov for en med et godt kamera. Så jeg tenker... at jeg bestiller den i løpet av uka - med mindre jeg får løst problemene på den mobilen jeg har.

1 kommentar:

  1. *gulp*
    Tålte den ikke å snakke med meg nei...

    Punktum tilbake.

    SvarSlett