Sider

tirsdag, juni 26, 2007

Sitter i Dungeon

Jeg hadde tenkt at jeg i går skulle få blogget om ridende reker, shopping og vennebesøk.
Men dengang ei. Jeg satt fast. I et spill. Ikke sånn at jeg ikke kom videre i spillet, men jeg kom meg ikke bort fra maskinen.
Jeg har lenge lett etter Dungeon Siege, og fant "Dungeon Siege: Legends of Aranna" på Platekompaniet. Der fulgte DS med, og jeg har da blitt helt fanget.
Noe av grunnen til at dette fenger meg, er at jeg trenger ikke ta stilling til hvor mye karakteren min skal få i dexterity, i health, i magic/mana, i strength eller i intelligence. *puh* Jeg trenger bare å passe på at det blir drukket nok potions og at de rette items blir plukket opp. Så nyter jeg historien og eventyret. Passer meg aldeles utmerket for nå. (Hvert spill til sin nytte og sinnstemning.)
Etter DS og DS: Legends of Aranna, står Dungeon Siege II for tur... Jeg fant spillet billig, og hele DS-moroa koster meg knappe 210,00... Det er mange timer billig moro!!

4 kommentarer:

  1. *dåååne*
    Du må ikke finne på å tipse meg om sånne kjekke spill!! Akkurat nå sitter jeg og leker i Travian, og forsøker å rive meg løs innimellom (når jeg ikke jobber og ikke har nett tilgjengelig da...).

    *klemme*

    SvarSlett
  2. Hmmmm så ett spill overgår ridende reker, besøk og shopping altså ?? jommen sa jeg smør *fliiiirer*

    SvarSlett
  3. Spoiled - jeg kunne vel også lagt skylda på min kjære - som ikke har lastet bildene over fra kameraet sitt da. Men det er feigt. Jeg har jo bare nevnt det for han en gang at jeg trenger dem, så derfor skylder jeg heller på spillet... Nå holder jeg på nedi noen gruveganger og leter etter en bror som visstnok vet litt om magiske steiner som taes ut fra gruvene...

    SvarSlett
  4. Titter bare innom for å si hei jeg :) Leser stadig i bloggen, men er ikke så flink til å legge igjen livstegn, så nå tenkte jeg det var på høy tid.

    Håper vi sees i sommer da?

    Klem

    SvarSlett