Sider

torsdag, mai 24, 2007

Status prosjekt Bad

For de nysgjerrige:
Badet har nå fått gulv. Flisene er ferdig lagt og fuget - og det ble pent.
Veggene er ferdig platelagt i løpet av dagen.

Det som gjenstår før rørlegger og elektriker kan komme:
Taket skal males.
Lister må settes opp (vi kjøper nok ferdigmalte lister).
Spikerslag o.l. må fuges/strykes acryl på.
Baderomsmøblement og dusjkabinett må settes på plass.

Det hjelper lite om vi jobber ræva av oss i helga for å få disse tingene ferdige, for vi får likevel ikke rørlegger neste uke. Nå håper jeg bare at vi får badet ferdig til TusenTurGjengen kommer...
Og mens jeg venter på ferdig bad, får jeg ta meg selv i nakken litt og få ferdig noen andre rom. Dvs får dem ryddet og klargjort til besøk.

3 kommentarer:

  1. Bekymre deg ikke om badet,
    du må ikke helt ferdig ha det.
    På bensinstasjon
    der låner vi do'n;
    litt på sparket kan vi vel ta det.

    ;-)

    God pinsehelg!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se bildene av et ferdig bad jeg! Men du trenger ikke stresse - jeg har kjent disse jentene lenge, og de er ikke så nøye på det. ;-)
    Får jeg forresten linke fra min blogg til din?
    Så satser jeg på at dette blir en årlig happening så jeg kan være med neste år!

    SvarSlett
  3. Soff - du kan godt linke om du vil det da. (Og et lite tips: Sørg for at bloggen din er synlig på profilen din.)

    Lisings - min kjære sa det litt treffende i går: Badet blir ferdig når det blir ferdig.
    Taket er nå malt i alle fall, og listene settes vel opp i dag.

    SvarSlett