Sider

lørdag, januar 06, 2007

Film sett

Siste sett:

  • Edward Saksehånd - en Tim Burton-film fra 1990. Med en av mine favoritter som skuespiller...
  • Tagline: The story of an uncommonly gentle man
  • Konklusjon: Jeg har ikke sett filmen på mange, mange år, men siden jeg liker Johnny Depp og hans filmer, så har den stått i DVD-hylla en stund. Helt til stesønn ville se den. Og det var et fornøyelig gjensyn - jeg gjenkjente mange skuespillere nå som jeg ikke ante hvem var da.
    I tillegg til at jeg liker filmene til Johnny Depp, så liker jeg filmene til Tim Burton. Så når jeg har klart å få tak i alle Depp-filmene så må jeg vel begynne å lete opp Burton-filmer...
    For de som ikke har sett filmen: Den er verdt en titt. Veldig bevisst fargebruk, veldig karikerte figurer - og veldig Burton. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar