Sider

torsdag, desember 21, 2006

Spiraliserte skjerf

Del av bursdagsgave til mamman min. Hun fikk stoffer også.

Skjerfet er heklet i Ara - en nydelig farge som ikke helt kommer til sin rett her.
Og nå har hun noe å se på når hun er gått tom for andre håndarbeider - hun kan jo lage spiralskjerf! *s* Faktisk så fortalte jeg henne om spiralskjerf i går, og prøvde å forklare hvordan de blir. Hun skjønte det nok ikke helt, men jeg visste jo at det ville hun - så snart hun åpnet gaven i dag.

Og det var moro å lage, så jeg tror jeg må hekle et til meg selv også.

2 kommentarer:

  1. På julemarked i Tyskland var spiralskjerf et gjentagende element. Meget populært!!
    (PS: Jeg har også bursdag, men intet spiralskjerf :-))) )
    Mvh.
    frsvlknmndrsn

    SvarSlett
  2. Du får følge med på når mitt neste spiralskjerf er ferdig... kanskje jeg skulle pakket det i en pakke til deg med overrekkelse ved neste skravlekveld?

    Morsomt å høre at det er populært utenlands i alle fall.

    SvarSlett