Sider

fredag, september 29, 2006

Sypose

Dette er en sypose sydd etter et mønster i Familien for noen uker siden. Det er sydd av to stykker stoff på 50x50 cm, og jeg liker resultatet. Denne skal bli presang da, og da skal de mørkeblå båndene byttes ut med den rosa snoren jeg har kjøpt. (Rakk bare ikke å bytte den ut før je gtok bilde.) Bak den oppbrettede rosa flippen er det et lite rom, såkalt 'hemmelig rom' - og det er likt på begge sidene.
Og jeg tror jeg må sy en slik til meg selv også... I akkurat samme kombinasjonen stoff - den ble så utrolig søt og sart synes jeg! Og så vil jeg sy en større pose i litt røffere farger - problemet mitt er bare at skjærebrettet mitt er ikke stort nok. Men jeg finner nok en løsning på det også - som feks å brette stoffene slik at jeg får plass på brettet likevel. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar