Sider

torsdag, september 28, 2006

Søm på papir

Jeg har vært på kurs sammen med en venninne som også bor her i byen. Det var enkelt - så snart jeg skjønte poenget med det hele.
Og dette er jo da kurskveldens produksjon. Vi skulle sy hjertejulekort. Men jeg kan jo ikke gjøre det A4 - så det må bli sort hjerte - med sort julestoff - og isblått som ytterkant. Men monteringen kunne jeg gjort bedre. Jeg satser på at jeg klarer å treffe bedre neste gang jeg skal montere. ;-)

Men det er helt klart at jeg skal sy flere slike - jeg må bare ha noe julestoffer...

Siden jeg ble passe raskt ferdig med hjertekortet, sydde jeg et sånt motiv til.
Men det ble landskapsmotiv, og jeg valgte å ikke montere det i kortramme - det ble penest med den brede, sorte rammen rundt. Så jeg skal sette på et bakstykke, en lukkekant og et lite oppheng, og muligens gi det bort i en gave en eller annen gang til noen som fortjener en oppmuntring. Eller som har bursdag. :)
Men jeg bør vel signere verkene mine - eller hur??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar