Sider

søndag, september 24, 2006

......

I dag er det ingen presentasjon av ferdige ting. Jeg hadde tenkt å ta bilde av gamle synder - dvs genser strikket på åtti-/nittitallet, kjole sydd til en fest i studentlinjeforeningen i de dager jeg var slank og vakker, og etterhvert også genser som er heklet en gang på nittitallet.
Men det er mørkt ute, og jeg har ikke tatt noen bilder. *hihi*
I stedet har jeg startet med å 'reparere' et skjørt til min niese, jeg har sydd hankene fast på en veske mamma sydde til meg for fem år siden (jadda - har ikke hatt BRUK for den tidligere. Ikke nå heller egentlig...) og jeg har startet på årets julegaveproduksjon.
Men jeg vil dele disse bildene med dere. Da vi gikk tilbake til bilen etter å ha vært på Depeche Mode-konsert på Quarten, så jeg denne duken i et butikkvindu. En ting er at jeg liker fargene i duken - akkurat slike grønnfarger som jeg synes er flotte.
En annen ting er selve duken - blokkene. Jeg likte dem også. Så hva gjør Bobbelur?? Jo - tar bilde med mobilen!

Og trass i glassrute og alt, så blir bildene ikke så aller verst. Jeg kan faktisk se hva som er gjort.
Fargene ble litt ulike på bildene da. Det får jeg leve med - jeg har inspirasjonen å glede meg over den dagen jeg gjør alvor av å sy en slik duk. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar