Sider

fredag, august 18, 2006

Gaver i posten, andre gaver og andre ting i posten

Her forleden viste jeg litt av det mamma hadde brukt gammel dongeri til. I går var jeg på posten og hentet en pakke fra henne. Jeg visste hva som var i pakken da jeg hentet den på posten, for jeg hadde ringt henne på mobilen da jeg gikk hjemmefra.
Jeg fikk et stk stoff som jeg kan bruke i bunnen av brødkurver om jeg skal sy flere, et ark med et par smykkeideer på, et dukmønster (inni den brune konvolutten) til en duk jeg så hun hadde sydd og et stk Familiens Idebok. Jeg måtte spørre henne om hun ikke kunne fortalt meg det dagen før... for jeg har også kjøpt den ideboken. Så siden jeg har to, blir den ene sendt til min svigerinne som også liker litt hobbyfikling.

En annen gave jeg fikk i går, var fra min manns kollega: Et flott skjerf/sjal! Jeg ble veldig overrasket, for det hadde jeg virkelig ikke ventet meg. Da jeg snakket med henne på telefon i dag for å takke, sa hun at jeg var jo så mye snillere enn mannen min. *flire godt* Hun har humor, og det trengs når hun skal jobbe sammen med de kollegaene hun har.
Men jeg ble likevel veldig overrasket. Og glad. Jeg tror jeg må tenke ut noe som takk for gaven...

Det kom mere i posten i går da. Vi har noen kvelder kost oss veldig med serien Firefly, og når den var ferdig, var det bare å finne og bestille filmen som kom etter: Serenity. Siden vi hadde sett - og kost oss med - Oceans Eleven, kunne jeg jo bestille oppfølgeren samtidig (den var så billig). Og så ble det litt musikk også... Anja Garbarek og Tori Amos. Kose meg? Å jada!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar