Sider

mandag, mars 27, 2006

Sløv snegle

I dag blir det ingen skrytebilder. Og det ble ingen i helgen heller, for lørdag var jeg på treff med en haug superhyggelige damer, og i går brukte jeg en del tid på å strikke på en genser mens jeg hørte på musikk. I tillegg skulle jeg steke svinestek da - for å ha til pålegg o.l., og det kom jeg på klokken åtte på kvelden... Det ble en laaaang søndag kveld. Mannen (Luren) og jeg slo den i hjel med 5-6 episoder Babylon 5. Vi er på sesong fire, og når vi KUNNE ha lagt oss (fordi steika var ferdig) da hadde vi sett en episode som sluttet så idiotisk at SÅNN kunne vi bare ikke la det ende. Så vi måtte se en til. Klokka ble to før jeg sovnet, og det var opp klokken syv i morges... Trøtt??? Neisjda - bare litt. Bare så det har vært vondt å være våken.

Men jeg har da vært litt kreativ i løpet av helgen. Stesønn skulle avgårde i bursdagsfeiring, og faren hadde ikke ordnet kort. Da trår stemor Bobbelur til og mekker et i full fart: Papir, glitterlim og Ferdig! et blått kort med presang og Happy Birthday på. Stesønnen ble i alle fall fornøyd. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar