Sider

søndag, april 07, 2013

Lange læsta. Og en rumpe.

 Jeg er så heldig at mange bursdager i familien kommer i klynger. Mars-april har tre bursdager i løpet av ca tre uker, og i år ble det læsta på bursdagsbarna.

Grønne til den eldste, knall rosa til nest eldste (eller nest yngste) og lilla til yngste.

Og mens jeg var i gang så strikket jeg like gjerne et par til meg selv også, i annet garn og med litt lengre fletter, men lilla ble de da.
Jeg har fått bilde som viser at læstan var kommet vel fram og testkjørt. De ble sendt med 'bruksanvisning' som sa at dette var kosesokker. Det er ren ull i dem, og ullen er ikke tvinnet så mye heller så det er ikke direkte slitesterke sokker. Men de funker veldig godt til å kose seg i sofaen med.


Og rompa? Rick kom - "Åh! Mamma er på soverommet! Da kan jeg hoppe i senga!" Dermed bla baken hans linselus...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar