Sider

fredag, februar 22, 2013

"Jeg vil...ikke"

Hundene er med meg på jobb minst en gang i uka. Odin har blitt nokså ivrig på å komme seg ut i butikken,  løpe tvers gjennom og så ut på parkeringsplassen. Det er jeg ikke helt enig i siden det er biler der. Så nå er de innesperret bak disken sammen med meg. Jeg har satt opp en papplate som ingen av de klarer å forsere.
Innimellom må jeg uy i butikken eller inn på et annet kontor eller bare hente/kopiere/skanne noe. Da er Odin kjapp opp på stolen min. Det er altså en kontorstol med sving. Han har lært seg hvordan han skal få det til altså.  Fineste Odin.
Rick er aller, aller mest glad i å få være på fanget. Gjerne innenfor jakken slik som på bildet dersom det går. Stille og rolige Rick som vil leke akkurat nok og så kose ti ganger mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar