Sider

søndag, januar 06, 2013

Julen er over

 men jeg må bare få vise at jeg faktisk har hatt jul i huset.

Jeg pyntet på kjøkkenbenken med juleløper og engel og falske istapper i sølv.
 Rick hadde et rødt fleecepledd over buret sitt. Som stod i kjøkkenet. Her hadde han hoppet oppå buret for å følge med på å hva mamma holder på med. (Laget julemiddagen min.)
 Jeg pyntet til og med ute. Nissen som Far laget kom på plass. Jeg fikk på plass en dørpynt og en nisse fikk henge i elgbjella.
Og det snødde.
 Jeg har noen sånne ledlys som går på batteri. Jeg tok et par av de klasene og slapp oppi en stor glassbolle, tilsatte litt falske istapper og sølvfargede kuler og voila! Det ble en borddekorasjon. :-)
Og som vanlig er juletreet mitt plæstic fæntæstic i hvitt. Jeg har litt lite julepynt på det for jeg er rett og slett ikke sikker på hvor mye jeg vil ha. Så det ble med røde kuler og pynt.



Såh! Jeg har feiret jul i huset mitt. Helt mutters putters alene på julaften, og det var flott! Jeg tror det får bli min nye tradisjon kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar