Sider

lørdag, desember 15, 2012

Snøtur

Vi har vært ute og gått tur i dag. Det snør og snør og snør, og Odin har vært en smule utålmodig de siste dagene. Rick har ikke så mye pels, så han fryser veldig lett når det er kaldt ute, og det er ikke alltid vi går de lengste turene da. Det merkes på Odin. I dag valgte jeg å ikke gå den LANGE turen, men heller den tunge. Vi gikk litt der det egentlig skal gå skispor, og jeg lot Odin få gå først. Hopp-hopp-hopp dro han avgårde. Rick fikk gå litt og litt ble han båret.
Og klart - når jeg skulle filme de to, da var det lite action. Det er så typisk. Bare tro meg på at jeg koste meg med å se på dem.

Og ja, Odin ble sliten av dette. Han ble også full av digre snøklumper i pelsen under magen. Mammaen hans var direkte fæl og grusom når hun satte han i dusjen og brukte lunkent vann for å få dem vekk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar