Sider

søndag, desember 16, 2012

Produksjon

 Jeg fant ut her en dag at jeg har egentlig ikke vist frem så mye av det jeg har strikket i det siste.

Jeg har ikke tatt bilde av alt, så det får komme litt mer senere, men her er i alle fall noen læster som er strikket.

De lange er strikket etter Drops-oppskrift og var morsomme å strikke. Og veldig store egentlig. Om jeg strikker de flere ganger så kan jeg vel gå litt ned i størrelse tror jeg.
 Stripeskjerf i Odin fra Viking. Ett nøste av hver fargevariant og så strikk i vei.
Det er lagt i kurven for overskuddsproduksjon.
 Halser/skjerf strikket etter oppskrift jeg fant inne på Pickles. Det er strikket i ulike sorter garn; Kitten Mohair, to ulike sorter alpakka, Big Merino og Faerytale.
Disse har jeg planer for så de er ikke lagt i overskuddskurven.
Mønsteret var ikke så dumt, så det kan være at jeg legger opp til flere slike en gang.
Oppvaskkluter. Eller kopptue som jeg sa da jeg bodde nordpå.

Ulike bomullskvaliteter, men alle er strikket etter samme mønster. Jeg har også begynt å strikke et annet mønster, og det skal jeg strikke en stund før jeg leter etter andre. Jeg liker slike enkle mønster som jeg bare kan legge opp og strikke, uten å måtte sette meg ned og tenke etter hvordan det strikkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar