Sider

fredag, september 09, 2011

Enkel veske

 Jeg har en del stoffer liggende, og noe er enkelt å finne en bruk til, andre sliter jeg litt mer med. For å komme i gang med litt sying etter lang tørke, var det greit å starte med noe enkelt. Jeg fant denne oppskriften på et forum, og satte i gang.

Stoff? Tja... der er det et Ikeastoff, og der er det et annet stoff som jeg ikke husker hvor kommer fra, og... joa - de passer sammen. Men jeg må ha litt pønt her da...

Etter hvert kom det på plass lommer og hjertepynt, jeg sydde og strøk og vrengte og sydde og...

Hundene våre har vært en utfordring hver gang jeg skulle gjøre noe inne på hobbyrommet. De har villet sove på strykebrettet (spesielt den eldste av de to) for der var det så god utsikt og så mykt og godt med alle stoffene og... Men jeg tok meg sammen, overså maset og plutselig lå den ene og sov på en pute under strykebrettet og den andre på et pledd jeg la på gulvet.
 Og jeg fikk sydd meg ferdig etter hvert.

Trenger jeg denne? Nja... Ikke egentlig. Men det var en fin måte å komme i gang på igjen.
 Innsiden av vesken. To lommer og er hjerte til pønt.
Innsiden - den siden som er uten lomme. Bare med pønt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar