Sider

torsdag, januar 27, 2011

Kaldt jo!!

 Det er tidvis djævelsk kaldt denne vinteren. Odin elsker å være ute, men når det er for kaldt så fyker han ut og inn som en jojo dersom han får lov til det.
For det blir jo kaldt å være ute lenge i fjorten minus for en liten kropp - selv med pels på. Jeg fryser også i fjorten  minus selv om jeg har pels på beina. Selskinnstøvletter på meg da, Odin må klare seg med egen pels.

Vel. Jeg har igjen strikket genser. Det ser ut til at han ikke liker å få den på, men når den først ER på, så er det visst litt deilig likevel.
Den ble litt for snau i lengden syntes jeg, så jeg måtte forlenge lengden på den. Da vet jeg det til neste gang jeg skal strikke det mønsteret til Odin - det blir snaut dersom jeg vil at han skal ha varme ned mot halen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar