Sider

søndag, november 28, 2010

Odin går tur m mammaen sin

Odin beretter:
I dag har jeg sovet masse. Så når mamma kom og vekket meg så var jeg helt klar til å gå ut. Med en eneste gang. Mamma hadde visst på seg mer klær enn hun vanligvis har når vi skal ut og gå, for hun var ikke så himla treig i kveld. Vanligivis blir jeg så stressa av at hun ikke er ferdig at jeg må bite skoene og jakken og vottene - bare for å få henne ferdig litt fortere.

Og når jeg kom ut døra så var det så masse snø! Jeg husker snø fra da jeg var liten, men ikke at det var så mye av den! Jeg blei nesten borte da jeg skulle trappa.
Resten av turen kan du se på videoene under. De er egentlig litt kjedelige - det er bare mamma som filmer meg mens vi går tur. Hun sa det var dritkaldt og at hun fikk vondt i kinnene av vinden, men jeg kjente ikke noe til det. Fin tur var det!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar