Sider

fredag, oktober 29, 2010

Shopping bags

Dette er altså den veska jeg skrev om i et tidligere blogginnlegg. Den jeg falt for men ikke kunne ta med meg siden Ryanair bare lar passasjerene ha en stk håndbagasje, og min håndbagasje var stappe tjoke full.
Merke: All saints. (All saints Editah Shoulder Bag) Har ikke filla peiling på om det er noe bra/kult/fancy, men jeg likte veska. Og det var jo hovedpoenget, sant?

Den er stor nok til å få med meg det jeg trenger til hverdags - og litt til.
Men for å få med den øverste... så kjøpte jeg denne. (All Saints Large Para Bag)Og så langt er jeg faktisk mest fornøyd med denne.. Hvorfor? Fordi jeg har dette som treningsbag. Den er stor nok til treningstøy og digert håndkle og undertøysskift, så jeg kommer nok til å bruke den masse. Ikke bare til treningstøy, men også når jeg skal noe sted og skal ha med meg mer enn vanlig. For eksempel dersom Geir en gang skulle finne på å overraske med å ha booket hotellweekend et sted, eller... Heh - hvem lurer jeg? Skal det bookes hotellweekend eller annet fancy, så er det nok jeg som må gjøre det ja. Jepp.
Any-hu - jeg har brukt begge veskene. Jeg er ikke sikker på om jeg nå kan kaste den veska som ikke er skikkelig skinn og som har begynt å bli litt... 'frynsete' her og der. Jeg må mote meg opp til akkurat det tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar