Sider

tirsdag, mai 11, 2010

Ian Chef og andre gründere



Det har i dag vært møte i nettverksgruppen jeg er med i. Til møtet hadde Ian, en av de andre i gruppen, laget mat. Fantastisk anrettet på tallerken med fiol til og med.
Ian er kokk og har startet opp for seg selv som Ian Chef. Han skal ha sin egen blogg med oppskrifter - smaksloken.no - der han også viser på video hvordan man skal gjøre det, og han har oså kokekurs. Hjemme hos folk.
I tillegg er han ikke så aller verst til å lage mat, altså...

Nettverksgruppen er jeg med i fordi jeg er jo i etableringsfasen. Vi gir hverandre oppgaver å følge opp mellom møtene og vi backer opp og gir tips og råd. Til neste møte skal jeg komme med utkast til brosjyre/flyer som jeg kan bruke til markedsføring av meg og Rosemetoden. Ja - og så skal jeg jobbe med å få nettstedet mitt opp på bena. Enn så lenge går linken i menyen til høyre her til en enkel googlesites-side. Håpløs adresse å huske altså - men med firmanavn blir det enklere og bedre. Noen som vil bestille time??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar