Sider

søndag, mars 21, 2010

Siste sett

  • Outlander - regissert av Howard McCain. Fra 2008.
  • Tagline: It destroyed his world. He won't let it destroy ours.
  • Konklusjon: Underholdende smørje som jeg ikke trenger å se flere ganger. Men jeg reiste meg ikke og gikk mens den gikk på tv heller, så jeg ble underholdt og litt fenget. Jeppers. Men ikke kjøp.
  • The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert - regissert av Stephan Elliott. Fra 1994.
  • Konklusjon: Jeg liker. Masse. Endelig har jeg klart å få de to andre i huset med på å se den - og jeg tror de koste seg de også. Og så fikk jeg hørt alle de herlige replikkene igjen. "How many times do I have to tell you? Green is not your color!"
  • Appaloosa - regissert av Ed Harris. Fra 2008.
  • Tagline: Feelings get you killed.
  • Konklusjon: Western med Ed Harris og Viggo Mortensen og Rene Zellweger. Hm. Vel. Underholdende, trenger ikke hverken se om igjen eller kjøpe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar