Sider

torsdag, februar 04, 2010

Ny genser på gal hund.


Det er ikke lett å ta gode bilder av en hund som har bestemt seg for at det ser veldig spennende ut, det der som mamma holder i hendene. Med valp blir det ennå verre.
Og valpen ser gal ut...

Egentlig så driver han og hopper etter kamera. Jeg får ikke sett hvordan bildet blir der og da - jeg må bare satse på at det klarer å fokusere mens jeg sitter på gulvet og løfter kamera høøøyt over hodet for å ta bilde.
Han ser ikke riktig god ut - lysende øyne og litt psyk - og så med en halvveis frikete hippiefarget genser på seg. Hva ER det disse foreldrene hans tenker på da gitt??


Sånn ser genseren ut når Odin står pent. Den er litt lang. Bildet er litt ute av fokus. Det meste kunne nok vært bedre på dette bildet - men ørene er i alle fall stående. Og nesten fine pelsmessig sett.
Valpen er ikke lenger så begeistret over å få på seg klær. Det er så dumt å ta på sånt fordi det er jo bare så dumt - og det må protesteres en del på det der altså! Vel, jeg vil ikke ha en sjuk hund, og jeg bestemmer, så skal vi være ute en stund så blir det med genser på seg ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar